2 aug. 2013

Românii şi-au stabilit priorităţile: vor începe cu o mămăligă

"Capra râioasă ţine coada sus" a fost spus de o capră râioasă. Sunt toate şansele să fie aşa. Suntem avizi de nonsubiecte. Ne doare in cur de tot ce se întâmplă rău în ţara asta. Dar nu ne doare în cur de următoarele aspecte:

Sabina, fata cu tricolor, în realitate o copilă cam tontuţă care a băgat băţul prin gard şi se miră că a găsit câinele poarta deschisă şi a muşcat-o. Miră-te acum. În realitate, ar fi bună pace dacă am înţelege că un grup de români proşti se înjură pe faţă cu un grup de unguri proşti. Dar că grupurile nu sunt relevante pentru majoritate (caz în care chiar există bună pace). Îmi plac românii din Botoşani care urăsc ungurii. Din aceleaşi considerente m-am hotărât să urăsc şi eu poporul bengalez, despre care ştiu că există.

Mesajul unei studente românce din Marea Britanie care a descoperit apa caldă. Tu, Sabină crescută ceva mai mare, ai scris exact ce aveam nevoie pentru a-mi demonstra punctul de vedere. Ăla cu capra râioasă. Ia-ţi în braţe poporul şi dumnezeul tău şi dacii tăi că sunt de 100 de ori mai bune toate decât nenorociţii ăia de englezi, care n-au cultură, n-au tehnologie, n-au istorie, n-au nimic. Sau poate te deranjează în ce au evoluat acum britanicii tăi? Păi cu istoria, cu tradiţia şi cu dumnezeu în braţe, n-ar fi ajuns nici la un sfert din cât au acum. Adică ar fi ajuns ca noi. E drăguţ să păstrezi tradiţii şi să îţi cinsteşti istoria. Dar nu să stai cu ele în braţe în timp ce alţii se dezvoltă, în principal din cauza unei lene monumentale şi a unui fatalism istoric. Că asta sunt românii - leneşi, nu fac nimic pentru că nu a vrut dumnezeu să se întâmple (orice, nu contează). Aşa că mai trântesc o mămăligă şi mai cântă o doină de jale. Îmbrăţişarea tradiţiilor nu e o virtute în România, e pură inerţie. Îţi mulţumesc for proving my point. Uite, am folosit limba ţării care nu îţi place.

Scoţianul care ne omoară urşii pentru că avem o ţară ieftină şi chiar are dreptate de fapt nu a zis asta, dar tot are dreptate. O cercetare ceva mai profesionistă găsiţi aici (cu subtitlul, creaţie personală, "uite cum se fac de căcat zeci de mii de români iubiţi de Sabina şi de studenta melancolică"). De fapt, apariţia acestui articol m-a făcut să scriu. Am depăşit celelalte două momente cu silă şi cam atât. Dar acum s-a cam umplut paharul. Aşa ceva nu ar trebui să se întâmple. Poporul ăsta nu ar trebui să fie atât de prost. Puteţi să mă urâţi acum, nu-mi pasă.

Vreţi să vă pese de ceva şi nu puteţi depăşi stadiul de naţionalişti, ecologişti şi vegetarieni? Vă dau eu teme de gândire:
Hai, române, indignează-te, lasă Hala Matache, las-o pe Sabina, lasă naţionalismul, lasă urşii şi nu mai mânca frunze pentru că e cool. Pune mâna şi află ce se întâmplă în jurul tău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Semnează-ţi comentariul alegând opţiunea "Nume/Adresă URL" dacă nu ai cont pe Blogspot/Google sau pe Wordpress. Te poţi semna cu id-ul Blogspot sau Wordpress dacă alegi opţiunea corespunzătoare. Nu-mi plac mesajele venite de la domnul 'Anonim'. Mulţumesc.