6 mai 2013

Ce îmi mai fac interneturile

Mă dădeam pe Google Earth, when suddenly, Jesus:
 
Apoi Facebook îmi recomandă:


Ca în final să văd cum ajunge lumea la mine - căutări pe guglă care aterizează la mine, în ordinea frecvenţei (comentarii bonus):
  1. blog de om - măcar ştiu oamenii ce vor şi ajung unde trebuie
  2. "encrypted search" - nu văd ce caută oamenii, poate fi orice de la sfinţi la p0rn cu ursuleţi koala timizi, dar cert e că ajung la mine căutările lor. Sper să fie de bine.
  3. reader's digest teapa şi alte variaţiuni - da, este.
  4. artmania 2012 - seems legit.
  5. autoportret şi alte variaţiuni - sigur nu asta caută.
  6. axismundi explicaţie - crema... miezu'... vă prindeţi voi.
  7. axismundi blog - idem 1
  8. numele unei colege din liceu despre care nu am scris niciodată şi nu am idee cum interneturile fac legătura între noi. Dafuq. No, really, dafuq man...
  9. blog imuna la tot - i-aş zice chiar antibiotic ambulant.
  10. cum ajung la crucea din gusterita - cu un autobuz care pute (10), apoi de-a-n dealu' pe strada Smârdan.
  11. cum sa canti la artmania - cu gura.
  12. este o melodie care la inceput urla unu tipa unu - probabil asta.
  13. paula pudding şi alte variaţiuni - iar, mă, IAR?
Se întâmplă chestii pe interneturi care mă depăşesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Semnează-ţi comentariul alegând opţiunea "Nume/Adresă URL" dacă nu ai cont pe Blogspot/Google sau pe Wordpress. Te poţi semna cu id-ul Blogspot sau Wordpress dacă alegi opţiunea corespunzătoare. Nu-mi plac mesajele venite de la domnul 'Anonim'. Mulţumesc.